Klienci gabinetów kosmetycznych zapomnieli o kosmetyce konwencjonalnej, o cudotwórczych rękach profesjonalistek i dobrym, profesjonalnym kosmetyku, którego nikt nie podrabiał, bądź sprzedawał, jako lepszy niż jest. Okazuje się, że ogromna ilość szkół kosmetycznych rosnących jak grzyby po deszczu nie potrafią nauczyć świadomości i fachu, którym nie tylko jest praktyczna, podstawowa nauka zawodu.. Za to doskonale potrafią zarabiać na edukujących się u nich kursantach, którzy marzą o własnym salonie kosmetycznym, rzeszy klientów i grubym portfelu. Fachowość i profesjonalizm oraz uczciwość to czynniki, które powinny decydować o sukcesie miejsca. Największym błędem, a wręcz zbrodnią w tego typu usługach jest to, że w rzekomym okresie stagnacji w branży zaczyna się odchodzić od jakości. Teraz tym bardziej gabinety powinny postarać się, żeby pracować na kosmetykach, urządzeniach o wysokim standardzie. Tym bardziej powinno używać się wydajnych, profesjonalnych kosmetyków, wprowadzać do gabinetów urządzenia z najwyższej półki i inwestować w personel. Tylko wtedy gabinet będzie w stanie zadowolić klienta i dostarczyć mu zadowalającego, oczekiwanego efektu kosmetycznego. Klient, który może sobie pozwolić na wizytę u kosmetyczki choćby raz w miesiącu, gdy zauważa długotrwały efekt powraca. Dlatego tylko produkt wysokiej klasy i profesjonalne wykonanie zabiegów jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i pełnego zadowolenia klienta, a tym samym skłonienia go do powrotu i zachwalania danego gabinetu. Wybór salonu kosmetycznego nie jest prostym zadaniem. Zaleca się wziąć pod uwagę kilka bardzo ważnych czynników, aby w ten sposób mieć pewność dokonania właściwego wyboru. Są to sprawy, które w żaden sposób nie mogą zostać przez nas pominięte, wobec czego należy z nich właśnie zdawać sobie sprawę.